افتتاح سه طرح به ارزش 30 میلیارد تومان به صورت همزمان در فولاد خراسان

توسط خانم خطیبی

23 اردیبهشت 1399

2 دقیقه

افتتاح سه طرح در مجتمع فولاد خراسان

سه طرح در مجتمع فولاد خراسان به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به طور همزمان افتتاح شد. آزمایشگاه واحد گندله‌سازی، با سرمایه گذاری ۱.۵ میلیون یورو، از جمله این طرح‌ها بود که باحضور مسئولان استانی و مدیرعامل فولاد خراسان به بهره‌برداری رسید.

در روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 1399 با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار نیشابور سه پروژه با ارزش 30میلیارد تومان افتتاح شد که آزمایشگاه واحد گندله سازی با سرمایه گذاری یک و نیم میلیون یورویی در این روز افتتاح شد.

مدیر عامل فولاد خراسان در این مراسم گفت: کارخانه گندله‌سازی، اولین حلقه از زنجیره فولاد خراسان است و کیفیت داده‌ها و خروجی این بخش، تاثیر مستقیمی بر کیفیت نهایی محصول و راندمان تولید شرکت خواهد گذاشت.
کسری غفوری با بیان این که تجهیز و راه اندازی این آزمایشگاه هزینه‌ای بالغ بر ۱.۵میلیون یورو برای ما دربرداشته است، افزود: اعمال نظارت کیفی و کنترل آزمایشگاهی بر مواد اولیه ورودی به این بخش امکان تضمین کیفیت محصولات را در سرتاسر خط تولید فراهم می کند.
در ادامه این مراسم مدیر عامل گفت: برای رفاه حال و آرامش کارکنان در محیط صنعتی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا آماده سازی دوش و رختکن با استاندارد مناسب به تعداد ۳۴۰ نفر ظرفیت جدید با توحه به ملاحضات بهداشتی اقدام شد.
یکی دیگر از پروژه های که امروز به بهره برداری رسید «پارک کیفیت» بود که دکتر غفوری در خصوص اهمیت فضای سبز در فولاد خراسان گفت: در حال حاضر بهترین استانداردها را برای سرانه فضای سبز در فولاد خراسان داریم.

علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور که به دعوت غفوری مدیرعامل فولاد خراسان در این مجتمع حضور یافته بود، تسهیلات جدید کارگریء بهداشتی مجتمع، شامل تاسیسات دوش و رختکن و امکانات بهداشتی را نیز افتتاح کرد و مورد بازدید قرار داد.
این تاسیسات بهداشتی که با توجه به ضرورت رعایت فاصله¬گذاری های اجتماعی و ملاحظات بهداشتی در پی شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفته، با استاندارد مناسب ایجاد شده و ظرفیت ارایه این امکانات به کارکنان خط تولید را به دو برابر افزایش داده است.
پروژه زیست محیطی «پارک کیفیت» در مجاورت محیط صنعتی، دیگر پروژه ای بود که ظهر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت، با حضور فرماندار و نیز رئیس اداره محیط زیست نیشابور به بهره برداری رسید.
در حاشیه این مراسم، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور با قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان فولاد خراسان، در راستای حفظ شادابی و سلامت محیط، گفت: اقدامات مومنانه فولاد خراسان در قالب بسته های معیشتی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان و همچنین کمک به علوم پزشکی نیشابور در خرید ملزومات مورد نیاز کادر درمان، که جمعاً بر یک میلیارد و صد میلیون تومان بالغ شده است، حاکی از مسئولیت پذیری اجتماعی این مجتمع ارزشمند است.
فرماندار افزود: جای خوشوقتی است که در شرایط شیوع کرونا و رکود برخی فعالیت ها، امروز در فولاد خراسان، شاهد رونق و تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات هستیم و آزمایشگاهی با ۲۵۰میلیارد ریال هزینه با این هدف به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

در پاسخ به دیدگاه کاربر