مقالات آموزشی فولاد

صادرات میلگرد به عراقiraq

توسط خانم خطیبی

3 آبان 1401

5 دقیقه
صادرات میلگرد به عراق

عراق یکی از کشورهایی است که مرز زمینی مستقیم با ایران دارد و در غرب ایران واقع شده است.به همین علت صادرات میلگرد و انواع مقاطع فولادی به سهولت انجام می پذیرد. همچنین قیمت میلگرد صادراتی ایران برای کشور عراق بسیار به صرفه است.

برای واردکنندگان کشور عراق کالای با کیفیت و قیمت مناسب و از همه مهمتر ارسال به موقع بسیار حائز اهمیت است. تا بتوانند خرید موفقی را داشته باشند.

انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار، میلگرد کلاف آجدار و میلگرد کلاف ساده قابلیت ارسال به عراق از طریق شرکت مشهد فولاد توس را دارند.

عراق همه ساله محصولات مختلفی از جمله مقاطع فولادی، جواهرات، نفت، گاز، اتومبیل و داروهای بسته‌بندی را وارد می‌کند. طبق گزارشات تجارت جهانی، عراق در واردات کالا رتبه 51 را به خود اختصاص داده است. نمودار زیر میزان واردات عراق را در طی سال های 2019 تا 2022 نشان می‌دهد. با توجه به نمودار زیر واردات عراق در سه ماهه اول سال 2022 افزایش داشته و از 12257.50 دلار به 12339.60  دلار رسیده است.

یکی از کالاهایی که مشهد فولاد توس به عراق صادر می‌کند، میلگرد است. میلگرد یکی از محصولاتی است که در مقابل نیروهای کششی از سازه‌ها حفاظت می‌کند و از این رو یکی از ملزمات صنعت ساختمان به شمار می‌رود.

انواع میلگرد صادراتی به عراق

میلگردهای صادراتی به عراق انواع مختلفی دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میلگرد ساده صادراتی به عراق

نوع میلگرد نوع شاخه وزن هر شاخه
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 1.5
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 2.5
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 4
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 6
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 6
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 15
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 18
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 24
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 29
میلگرد ساده صادراتی شاخه 6 متری 36
  • میلگرد آجدار صادراتی به عراق

نوع میلگرد نوع شاخه وزن
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 7.8
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 11
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 14.6
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 19
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 24.4
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 29
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 36
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 47
میلگرد آجدار صادراتی شاخه 12 متری 58

 

برندهای میلگرد صادراتی به عراق

برندهای مختلفی انواع میلگرد صادراتی را تولید می‌کنند. از جمله برندهای میلگرد صادراتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارخانه یزد: یکی از بهترین کارخانه‌های تولید کننده میلگرد ساده صادراتی در ایران است که با نام کارخانه فولاد آلیاژی یزد شناخته می‌شود.
  • کارخانه فولاد خراسان: این کارخانه از بهترین تولید کنندگان میلگرد آجدار صادراتی در ایران است که محصولات آن به عنوان “میلگرد آجدار نیشابور شناخته می‌شوندو قیمت میلگرد نیشابور را می توانید از وبسایت مشهد فولاد مشاهده نمایید
  • کارخانه میلگرد راد همدان: میلگرد راد همدان یکی از برندهای تولید کننده انواع میگلرد است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است و انواع میلگرد را تولید می‌کند. علامت اختصاری این برند RAD است.
  • کارخانه میلگرد سرمد ابرکوه یزد: سرمد ابرکوه یزد یکی دیگر از برندهای تولید کننده میلگرد است که در سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و محصولات آن به عنوان “میلگرد ابرکوه” شناخته می‌شوند.
  • کارخانه میلگرد آناهیتا: کارخانه میلگرد آناهیتا فعالیت خود را از سال 1392 آغاز نموده است و از باکیفیت‌ترین تولید کنندگان میلگرد در شمال کشور محسوب می‌شود.
  • کارخانه میلگرد سیادان ابهر: کارخانه میلگرد سیادان ابهر فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده و انواع میلگرد گرید A2 و A3 را تولید می‌کند. آرم اختصاصی این برند KFA TC است که روی محصولات درج شده است.
  • کارخانه میلگرد آریا ذوب: این کارخانه از برندهای معروف تولید کننده میلگرد گرید A2 و A3 است که فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده است. محصولات این کارخانه از کیفیت مناسب برخوردار است.

تفاوت محصولات تولید شده از کارخانه‌های فوق صرفا در کیفیت و نوع محصولاتی است که تولید می‌کنند. برخی کارخانه صرفا محصولات گرید A2 و A3 را تولید می‌کنند و برخی کارخانه‌ها صرفا میلگرد ساده یا صرفا میلگرد آجدار تولید می‌کنند. مشتریان محترمی که از عراق سفارش محصولات برندهای فوق را دارند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان فروش مشهد فولاد توس تماس حاصل کنند.

قیمت میلگرد صادراتی به عراق

قیمت میلگرد صادراتی با توجه به پارامترهای مختلفی مانند نوع، وزن و برند و معیارهای دیگری از قبیل نوسانات نرخ ارز، وضعیت بورس و غیره تغییر می‌کند. ما در مشهد فولاد توس به صورت روزانه قیمت انواع میلگرد را در سایت عربی به آدرس www.ar.mashhadfoolad.com درج می‌کنیم.همانطور که می دانید وبسایت مشهد فولادتوس به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ترجمه شده است. از این رو برای استعلام قیمت میلگرد صادراتی و همچنین هزینه حمل و نقل با ما در تماس باشید.

نحوه ارسال میلگرد صادراتی به عراق

ارسال میلگرد به عراق به صورت زمینی انجام می‌شود. روش‌های تحویل کالا در عراق شامل تحویل در مرز و یا تحویل کالا در نقطه عزیمت مبدا است. بنابراین می‌توانید میلگرد صادراتی را در هر یک از شهرهای عراق از قبیل بصره، نجف، بغداد، کرکوک، سلیمانیه و الانبار دریافت کنید. چنانچه شما هم بخواهید از مشهد فولاد توس میلگرد صادراتی را خریداری کنید می‌توانید مراحل زیر را انجام بدهید:

  • ثبت سفارش
  • ارسال پیش فاکتور
  • تایید پیش فاکتور
  • پیش پرداخت
  • ارسال
  • پرداخت کامل

در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهام می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما تماس بگیرید.

ویدئوی صادرات میلگرد به عراق از مرز شلمچه

 

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

در پاسخ به دیدگاه کاربر