قیمت میلگرد صادراتی

قیمت میلگرد صادراتی

آخرین تغییرات ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ردیف مشخصات سایزحالتوزنآنالیزقیمت هر تن(دلار) قیمت (تومان) نوسانات (تومان)
1مشاهده8شاخه آجدار5A2485تماس بگیرید
2مشاهده10شاخه آجدار7.8A3465تماس بگیرید
3مشاهده12شاخه آجدار11A3465تماس بگیرید
4مشاهده14شاخه آجدار14.6A3465تماس بگیرید
5مشاهده16شاخه آجدار19A3465تماس بگیرید
6مشاهده18شاخه آجدار24.4A3465تماس بگیرید
7مشاهده20شاخه آجدار29A3465تماس بگیرید
8مشاهده22شاخه آجدار36A3465تماس بگیرید
9مشاهده25شاخه آجدار47A3465تماس بگیرید
10مشاهده28شاخه آجدار58A3465تماس بگیرید
11مشاهده32شاخه آجدار71A3465تماس بگیرید

فرآیند خرید

1

درخواست خرید

2

پیش فاکتور

3

نحوه ی تسویه حساب

4

تسویه ی نهایی

5

ارسال و تحویل بار

6

ارسال فاکتور نهایی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای دریافت قیمت ها و خرید محصولات با ما در تماس باشید.

31670 051

درخواست پیش فاکتور

کارشناسان ما با شما در ارتباط خواهند بود


    تفاصيل أكثر

      عوامل بسیار بر قیمت میلگرد صادراتی ایران  در سال2023 تاثیرگذارند همچون تغییرات نرخ دلارو ارز، میزان عرضه و تقاضا در داخل و خارج از کشور مخصوصا کشورهای همسایه، قیمت جهانی فولاد، کیفیت میلگرد و برند آن که با توجه به نوع مواد اولیه و خط تولید تعیین می شود، گرید A3 یا A4 و سایز، هزینه حمل و نقل، جریانات سیاسی کشور و روابط با کشورهای همسایه، ممنوعیت ها صادراتی که بر قیمت نهایی تاثیر گذار است.

    کاربر گرامی شما میتوانید برای استعلام بروز قیمت میلگرد صادراتی به دلار با زبان عربی و انگلیسی، دکمه های زیر را کلیک کنید.زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید

      به دلیل مناسب بودن قیمت میلگرد صادراتی، کشورهایی مثل ترکمنستان ،عراق،ازبکستان ،افغانستان و.... از صادرات میلگرد توسط ایران استقبال می کنند.

    چرا میلگرد صادراتی ایران را بخریم؟

    دلیل محبوبیت میلگرد صادراتی ایران قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای محصولات است. بار میلگرد برای صادرات از دلایل دیگر استقبال از میلگرد صادراتی توسط کشورهای همسایه ایران این است که کرایه حمل به دلیل مسافت کوتاه ارزان تمام می شود.

    معرفی شرکت  مشهد فولاد توس

    مشهد فولاد توس از سال 1384 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فروش مقاطع فولادی آغاز نمود. مشهد فولاد توس مرجع تخصصی قیمت های فولادی با در اختیار داشتن سهم وسیعی از بازار فولاد توانسته مقاطع فولادی را با تنوعی بالا از معتبرترین برندهای ایران بابهترین کیفیت در خدمات ارائه دهد. شرکت مشهد فولادتوس همه ی کارکنان فنی و تخصصی مشهدفولاد نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا با ارائه ی به روزترین سرویس های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرایندهای بررسی،انتخاب و خرید کالا خدماتی شایسته و تجربه ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.
    • تنوع محصولی بالا
    • قیمت مناسب
    •  ارسال به موقع و پیگیری تا لحظه ی تحویل بار
    • محصول با کیفیت
    • ارائه اطلاعات فنی هر محصول
    • قیمت گذاری روزانه به صورت شفاف در سایت،اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی
    از دلایلی است که شرکت های بزرگ صنعتی و ساختمانی به ما اعتماد کرده و جزء مشتریان وفادار ما هستند.

    محصولات صادراتی مشهد فولاد توس :

    • پروفیل صادراتی
    • میلگرد صادراتی
    • تیرآهن صادراتی
    • سپری صادراتی
    • ناودانی صادراتی
    • نبشی صادراتی
    • سیم مفتول صادراتی
    • انواع لوله و اتصالات صادراتی
    • انواع ورق صادراتی
    برای استعلام قیمت هر کدام از محصولات صادراتی می توانید در وبسایت های مشهد فولاد مشاهده نمایید

    انواع میلگرد صادراتی

    میلگردهای کلاف صادراتی

    استفاده زیادی در صنعت و ساختمان سازی دارند. علاوه بر اینکه این محصول به صورت خرپا و تیرچه در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از آن به‌عنوان سیم خاردار، سیم بکسل، زنجیر فلزی، میخ و پیچ و پرچ، توری حصاری و فنس و گابیون نیز استفاده می‌کنند. همچنین میلگرد کلاف موارد استفاده زیادی در صنایع فنرسازی دارد.

    میلگرد آجدار صادراتی

    همان‌طور که می‌دانید میلگرد یکی از محصولات فولادی است که در سازه‌های مختلف ساختمانی و صنعتی به وفور از آن استفاده می‌شود. میلگرد در واقع برای جبران مقاومت کششی پایین بتن در سازه‌های بتنی استفاده می‌شود، به همین دلیل میلگردها را عوامل تقویت‌کننده بتن نیز می‌نامند. زیرا بتن عموما در برابر نیروی فشاری از تحمل خوبی برخوردار است، اما نیروهای کششی سبب شکستن آن می‌شود. به همین جهت تقریبا در همه سازه‌های بتنی چه افقی، مانند بزرگراه‌ها و پل‌ها و چه عمودی مانند ساختمان‌ها، از میلگردها برای ایجاد تحمل نسبت به نیروی کششی استفاده می‌شود.

    کدام برند میلگرد صادراتی را بخریم؟

    در ایران کارخانه های معتبری میلگرد با کیفیت تولید می کنند ه با توجه  به نوع نیاز از لحاظ وزن ،سایز مورد نیاز،استانداردA3یاA4 ، فاصله مکانی با کشور مقصد قیمت ها تغییر می کند.

    میلگرد صادراتی آجدار نیشابور

    میلگرد نیشابور از آنجا که کیفیت بالایی دارد و به علت اینکه مواد اولیه را نیز خود تولید می کند می تواند با قیمت مناسبی به کشورهای اطراف صادر نماید. این میلگرد سایز 10 تا 32 ,A3 را تولید می نماید. نکته: در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود کارخانه سایز 10 را فعلا تولید نمی کند در حالیکه خط تولید میلگرد 10 آجدار را دارد.

    کرایه حمل  میلگرد نیشابور

    یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود این است که  کارخانه فولاد خراسان در شرق کشور قرار دارد و برای کشورهای همسایه شرقی ایران مثل پاکستان،افغانستان،ترکمنستان،ازبکستان،قرقیزستان کرایه حمل مناسب تر محاسبه می شود و انتخاب مناسبتری است.در مقاله صادرات میلگرد نیشابور می توانید بهتر از شرایط و چگونگی آن مطلع شوید

    میلگردصادراتی روهینا جنوب:

    مجتمع فولاد روهینا واقع در استان خوزستان واقع شده است و مناسب برای کشورهای حوزه خلیج فارس مثل عمان،عراق،ایالت متحده عربی  از لحاظ پایین بودن کرایه حمل کالا و امکان ارسال از طریق کشتی می باشد. از شاخصه این میلگرد وزن سبک استاندارد هر شاخه میلگرد می باشد که باعث می شود بهای تمام شده آن ارزانتر گردد. مجتمع فولاد روهینا میلگرد A1,A2,A3,A4 تولید می کند وجز معدود کارخانه ها در کشور است که میلگرد A4 را تولید می نماید. این کارخانه میلگرد های سایز 8 تا 32 را تولید می نماید.

    میلگرد صادراتی کویر کاشان:

    میلگرد کویر کاشان نیز جز کارخانه هایی است که سبد میلگرد و کلاف کاملی دارد. A1,A2,A3,A4 را در سایزهای 8 تا40 تولید می نماید. کویر کاشان سایزهای 10،12،14،16،18،20 را با وزن سبکتر نیز تولید می کند که به علت ارزانتر شدن قیمت نهایی مورد استقبال بعضی کشورها قرار گرفته است.

    میلگرد صادراتی امیرکبیر خزر

    شرکت امیرکبیر خزر میلگرد آجدار از سایز 8 تا 32 را در گریدهای A2,A3,A4 را تولید می کند. این میلگرد با استاندارد 3132 و GOST تولید می شود. این شرکت در استان گیلان در شمال کشور واقع شده است.

    میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

    میلگرد ذوب آهن اصفهان از بهترین و با کیفیت ترین میلگردهای تولید شده در ایران است. این میلگرد در سایزهای 12 تا 32 طبق استانداردهای A1,A2,A3  تولید می شود. این میلگرد طبق استاندارد GOST،DIN آلمان تولید می شود. علامت درج شده روی این میلگرد ESCO  می باشد.

    میلگرد صادراتی میانه آذرباییجان

    فولاد میانه آذرباییجان جز تولید کنندگان بزرگ میلگرد در شمال غرب کشور می باشد. میلگرد آجدار سایز 10 تا 32   (اج400)A3 را تولید می نماید.

    چرا میلگرد صادراتی را از مشهد فولاد توس بخریم؟

    شفافیت قیمت میلگرد صادراتی :

    قیمت های ما در وب سایت انگلیسی مشهد فولاد با واحد دلار به روز رسانی شده و میتوانید قیمت ها را  در کانال تلگرام صادراتی مشاهده نمایید. همچنین می توانید از آرشیو قیمت ها در ماههای گذشته نیز استفاده کنید.

    ارسال سریع و به موقع :

    دغدغه ی همیشگی کارشناسان ما تحویل به موقع بار بوده و هست و ما آگاهیم که شما برای پروژه هایتان زمان بندی دقیق دارید و ارسال به موقع برایتان خیلی مهم است. مجموعه فولاد توس مشهد به شما این اطمینان خاطر را می دهد که سفارش شما دقیقا طبق زمانبندی اعلام شده توسط  کارشناسان مجموعه  ارسال می شود.

    قابلیت رهگیری بار:

    یکی از مهمترین دلایل همکاری با مشهد فولاد توس قابلیت رهگیری تا زمان تحویل بار توسط مشتری وجود دارد و مشاور فروش مشهد فولاد توس پاسخگو می باشد.

    کرایه حمل مناسب:

    شرکت مشهد فولاد تلاش می کند مناسب ترین قیمت کرایه حمل را محاسبه نماید.

    تنوع محصول :

    تنوع نوع محصول برای محصولات تولیدی و نیازهای مختلف

    کیفیت بالای محصولات :

    مشهد فولاد در جایگاه پیشتازان در این عرصه همواره کیفیت کالا و اصالت کالا را رصد می کند و در این زمینه بسیار دقیق و حساس است. مشاوره و راهنمایی برای بهترین انتخاب : مشاوران فروش ما متناسب با نیاز شما مناسب ترین نوع محصول را به شما پیشنهاد می دهند (لیست قیمت و مشخصات فنی) و تا لحظه دریافت بار در کنار شما هستند و پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

    تنوع روشهای ارسال :

    ما با توجه به درخواست و نیاز شما بهترین روش ارسال را بررسی کرده و از سه طریق ریلی، زمینی و دریایی با در نظر گرفتن راحتی شما در خدمتتان هستیم.

    قیمت های رقابتی :

    خرید مقاطع فولادی از بزرگترین تصمیمات هست چرا که در بهای تمام شده پروژه و ارزش دارایی شما بسیار تاثیر گذار است.هدف ما از گرفتن سود کم بدست آوردن مشتریانی وفادار است.

    امنیت خرید :

    میزان قابل توجهی از سفارشات از طریق وب سایت انجام می پذیرد و باعث افتخار است که مورد اعتماد مشتریانمان بوده و توانسته ایم خریدی امن را برایتان ایجاد کنیم.   نمادهای اعتمادی برای مشتریان

    روشهای ارسال بارمیلگرد صادراتی :

    با توجه به درخواست و نیاز شما ، ما بهترین روش حمل و نقل را بررسی کرده  و از سه طریق راه آهن ، زمینی و دریا در خدمت شما هستیم. FOB ( تحویل روی عرشه کشتی )، DAF ( تحویل مرز زمینی )، EXWORK ( تحویل درب کارخانه )   روش های ارسال بار های صادراتی

    روش های تحویل کالا :

    با توجه به درخواست و نیاز شما ، ما بهترین روش تحویل کالا را بررسی کرده  و از سه زیر در خدمت شما هستیم. 1-تحویل در مرز 2-تحویل کالا در عرشه کشتی در مبدا 3-تحویل کالا در نقطه عزیمت در مبدا

    مراحل ثبت سفارش :

    درخواست سفارش ارسال پیش فاکتور تایید پیش فاکتور پیش پرداخت ارسال پرداخت کامل

    روش پرداخت بار های صادراتی

    کشورهایی  که میلگرد صادراتی مشهد فولاد به آنجا ارسال می شود

    کشورهای خاورمیانه طرفداران میلگرد ایران هستند که به اختصار به کشورهای وارد کننده میلگرد ایران اشاره می کنیم:
    • صادرات میلگرد به گرجستان

    یکی از کشورهایی که مشهد فولاد توس انواع میلگرد را به آن صادر می‌کند، کشور گرجستان است. عمده‌ترین ارتباطات ایران و گرجستان به صورت مرز زمینی است و چنانچه مشتریان محترم از این کشور تقاضای ارسال بار میلگرد به شهرهای مختلف گرجستان را داشته باشند، می‌توانند به صورت زمینی میلگرد صادراتی ایران به گرجستان را از مشهد فولاد دریافت نمایند.
    • صادرات میلگرد آذرباییجان

    مشهد فولاد توس به عنوان شرکت صادر کننده انواع مقاطع فولادی، خدمات صادرات میلگرد آذربایجان را نیز ارائه می‌دهد. آذربایجان از کشورهای همسایه شمال ایران است و ارتباطات با آن به صورت زمینی شکل می‌گیرد. ما در مشهد فولاد صادرات میلگرد را به صورت زمینی با ماشین یا با قطار انجام می‌دهیم و سعی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات به دست مشتریان محترم برسد.
    • صادرات میلگرد ترکیه

    صادرات میلگرد به ترکیه از نزدیک‌ترین انبار به محل مشتریان انجام می‌شود. صادرات میلگرد به ترکیه یکی از خدمات مشهد فولاد توس است و کارشناسان فروش از لحظه ثبت سفارش تا لحظه تحویل بار آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. ترکیه کشوری است که ارتباطات زیادی با ایران دارد و برای ثبت سفارش خرید میلگرد از ایران و صادرات آن به ترکیه می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
    • صادرات میلگرد عراق

    صادرات میلگرد به عراق از طریق شهرهای جنوب غرب به صورت زمینی با ماشین و قطار انجام می‌شود. چنانچه شما هم سفارش خرید میلگرد از ایران به عراق را دارید می‌توانید با مشهد فولاد توس تماس بگیرید. مشهد فولاد توس سعی می‌کند تمامی نقل و انتقالات را به گونه‌ای مدیریت نماید که سفارشات به موقع و در کمترین زمان ممکن تحویل شوند.
    • صادرات میلگرد سوریه

    صادرات میلگرد سوریه یکی از خدمات مشهد فولاد توس است. سوریه از جمله کشورهایی است که مرز مستقیم با ایران ندارد و برای ارسال محصولات به این کشور باید از طریق کشورهای واسط نظیر ترکیه و عراق اقدام نمود و ارسال بار به صورت غیر مستقیم و طی دو مرحله خواهد بود. اما با توجه به پشتیبانی قوی و اصول مدیریت صحیح مشهد فولاد توسف صادرات میلگرد سوریه به گونه‌ای انجام می‌شود که محصولات به موقع به دست شما برسند.  
    • صادرات میلگرد افریقای جنوبی
    • صادرات میلگرد ازبکستان
    • صادرات میلگرد تاجیکستان
    • صادرات میلگرد ترکمنستان
    • صادرات میلگرد افغانستان 
    • صادرات میلگرد پاکستان
    پاکستان یکی از کشورهای همسایه ایران است و جزء کشورهایی است که مشهد فولاد خدمات صادرات میلگرد و آهن را به آن انجام می‌دهد. پاکستان از طریق استان سیستان و بلوچستان با ایران مرز زمینی دارد و محصولات صادراتی به این کشور از طریق ماشین و ترانزیت و قطار حمل می‌شوند. میلگرد و آهن انواع مختلفی دارد و نوع وسیله حمل بار با توجه به سفارش شما و میزان حجم آن انتخاب خواهد شد. صادرات میلگرد و آهن به پاکستان در مشهد فولاد به گونه‌ای انجام می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال شود. ما در مشهد فولاد برای اطینان خاطر مشتریان محترم خدمات پشتیبانی قرار داده ایم و از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل بار هر گونه سوالی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.  

    کشورهای صادرات میلگرد

    جهت اطلاع به قیمت محصولات صادراتی مشهدفولادتوس کلیک کنید

    قیمت پروفیل صادراتی قیمت میلگرد صادراتی قیمت تیرآهن صادراتی قیمت ناودانی صادراتی قیمت نبشی صادراتی قیمت سیم مفتول صادراتی قیمت انواع لوله و اتصالات صادراتی قیمت انواع ورق صادراتی